У ногу з часом: «Путівник Хататону 2.0: прийти, нагенерувати рішення та перемогти»
Викладачі кафедри фінансів, банківської справи та страхування Уманського НУС йдуть в ногу з часом і постійно самоудосконалюються, беручи участь у заходах на кшталт «Путівник Хататону 2.0: прийти, нагенерувати рішення та перемогти». Вже другий рік поспіль, House of Europe, що фінансується ЄС, Goethe-Institut Україна та Digitizing.Space поєднують технологічну та культурні сфери для того, щоб на їх перетині створити нові рішення для українського культурного сектору.
Хататон 2.0 – це 48-годинний ідеатон, який збирає учасників з культурних, технологічних, діджитальних і креативних індустрій, а також підприємців, аби спільно розробити рішення, що трансформують культурні проєкти під реалії пост-пандемії та реалізують нові ідеї на перетині культури та технологій.
Сам захід проходить в інтерактивному онлайн-форматі 16-18 липня. Хататон 2.0 Hack the Culture реалізується у співпраці з House of Europe, Goethe-Institut в Україні та Digitizing.Space за підтримки Європейського Союзу.
Вітчизняна культурна сфера прийняла тяжкий удар пандемії та потребує нових ідей, трансформацій і колаборацій, аби наново віднайти натхнення, сили, та самоідентифікуватись у «новій реальності». Для цього Хататон 2.0 об’єднав фахівців різних сфер – IT-спеціалістів, продуктологів, аналітиків, маркетологів, журналістів і письменників, діячів культурного сектору та менеджерів культурних програм, підприємців креативних індустрій, графічних і веб-дизайнерів, представників НГО різного напрямку діяльності (мистецтво, освіта, бізнес, технології тощо) та неформальної освіти, представників бізнесу та організаторів заходів.
У 2020 році Хататон Hack the Culture, ініційований Goethe-Institut в Україні, став поштовхом для нових партнерств, допоміг віднайти низку антикризових проектів і зібрав понад 1300 учасників та 210 ідей, як допомогти галузі пережити кризу пандемії COVID-19. Це був рекордний для ідеатонів та хакатонів показник в Україні та перший захід такого роду, націлений на культурну сферу. Спільний захід Goethe-Institut Україна та House of Europe було профінансовано Міністерством Федеративної Республіки Німеччини та ЄС в рамках їх відповіді на COVID-19.
Цього року організатори очікують на рішення для 6 секторів культури: музика, театр, кіно, видавнича справа, візуальне та цифрове мистецтво, урбаністика. Крім того, особливо вітаються й міждисциплінарні рішення, які об’єднують дві та більше індустрії.
Зрозуміти детально про Хататон 2.0 допомогли організаторки: Ілона Демченко з House of Europe, Анастасія Слепцова – співзасновниця Digitizing.Space та Хататону 2.0, а також Віра Грузова – ком'юніті менеджерка Хататону 2.0.
Поділилися порадами та власним досвідом командні ментори: Ірина Прокоф’єва (Український Інститут) та Олександр Краснов (технологічний підприємець), а також Олександр Олександрович(учасник команди Altstage – минулорічних фіналістів Хататону). Модерувала захід Лілія Байдул – проєктна менеджерка Хататону 2.0.
Дякуємо організаторам, адже ідеатон сконцентрувався навколо трьох найскладніших викликів: онлайн-взаємодія, онлайн-події та нові бізнес-моделі для культурних проєктів і організацій.
Колектив кафедри фінансів, банківської справи та страхування Уманського НУС