Участь викладачів кафедри фінансів, банківської справи та страхування Уманського НУС у вебінарі «Вивчай, аналізуй, персоналізуй: Big Data для маркетингу по-новому»
19 жовтня науково-педагогічні працівники кафедри фінансів, банківської справи та страхування Уманського національного універсиету садівництва долучилися до онлайн-заходу від Київстар «Вивчай, аналізуй, персоналізуй: Big Data для маркетингу по-новому».
У рамках події обговорювалися сучасні тренди в маркетингу та конкурентні переваги, які дає персоналізація у комунікаціях з клієнтами, зупинялися на важливості аналізу профілю клієнта та сучасних можливостях для цього, з’ясовували, як накопичення й аналітика даних допомагають довгостроково утримувати клієнта та задовольняти його запити навіть попри зміну інтересів.
Під час вебінару наводилися конкретні приклади відомих світових компаній, що використовують можливості великих даних для покращення комунікацій з клієнтами та зростання доходів.
Спікерами заходу стали Яна Штанько, лідер напряму комунікацій рішень для бізнесу, Київстар і Сергій Верховцев, менеджер з інноваційних рішень для бізнесу Київстар.
Дякуючи організаторам і сучасним технічним можливостям, нині для широкого загалу є доступною участь в подібних інформаційних заходах.
Колектив кафедри фінансів, банківської справи та страхування